Right now I wouldn’t even give them a 1 star review. I have 16 emails from them about the two items I ordered. I have just sent another email but from the looks of the reviews....I highly doubt they will return the email. Ile gwiazdek dał(a)byś Personalization Mall? You always get FREE Personalization! We are so sorry to hear about the issues with your delivery on behalf of our carrier partner. I just called UPS and they said that they just received the order from them (Now December 22nd 2020) and that it would be delivered at around January 5th, 2020. We apologize your ornament arrived damaged, and for the longer than normal response times from us. Can you please provide your order number so that I can help investigate and escalate your concerns accordingly? On 12/15, I got a message saying that it was shipped. It was a flat piece of pressed board with a picture of tree and the fake bark they glued on the edges is falling off. Hey, Alicia. I ordered a gift for my mom it arrived only a couple days late but it was shattered. At this point they can keep the order just process my full refund. Hello, Chuck. Haga clic para ver otros datos sobre este sitio. Ordered on the 12th and was told it would arrive in 7 business days. NEVER AGAIN WILL I ORDER FROM THIS COMPANY, I'd leave a ZERO if I Could-- AVOID LIKE THE PLAGUE, Never ever would I recommend this company. I waited on the phone for over an hour only to be disconnected. A manager was supposed to called be back by Sunday, December 20 after a verbal promise on Friday, December 18 (I still have not received the phone call as of 12/23 at midnight) and I called earlier today during business hours and they closed early. No one is responding. The order was placed on 11/27/20. Hey, Courtney. Horrible customer service - I ordered a Christmas present on 11/30 and I still haven’t recieved it 3 days until Christmas and I keep getting the runaround with no tracking updates. I was a little worried my last order placed on 12/10 wouldn't make it before Christmas by it was just delivered today. Don't think it is possible for a package to get from St. Louis to Des Moines in 5 minutes. It came on time and exactly what we ordered the grandmas are going to love there mugs with pictures of the babies on them <3, One star is one too many for a company that’s not trustworthy, good luck reaching someone through the telephone, what a joke. The overall rating of the company is 2.1 and consumers are mostly dissatisfied.. They will reach out directly if necessary. Ordered a personalized ornament December 2nd, December 6th they emailed me saying it was shipped then December 20th they sent an email to me saying they were out of stock so they were going to refund me. Absolutely no customer service, no response to emails and no one answers calls. It looks like we were able to connect today and resolve your issue to your satisfaction. They just keep blowing me off via email. This fragile item was barely wrapped in any packaging material, of course it was going to break! My order has been “in transit” since 12/12/20, it is now 12/23/20 with no response to my emails, forget about reaching PM it’s just a recording. Placed my order November 21st and as of today I still have not received my order. No gifts to give nephew on bday. On December 22, i got and FeDex Tracking number. #1 star - The shipment time travel claims to be still in the facility. Do not buy anything from this site it’s a total rip off and no customer service at all. They will reach out directly if necessary. We again apologize for all the delivery delays on behalf of our carrier partner, and appreciate your patience throughout. NOT SURE HOW YOU STAY IN BUSINESS. Those heart keepsakes are indeed beautiful! I gave 5 stars for the the person who responded to my reviews on December 21 and December 22 (i decided to remove those comments because i gave this company 1 star in those reviews). UPDATE: July 22, 2020: Bed Bath & Beyond entered into a settlement agreement with 1-800-Flowers regarding the sale of PersonalizationMall.com. They charged almost 12 dollars for shipping. I placed an order on 12/2/20 for 2 personalized ornaments, they were shipped USPS on 12/5/20 from Glendale Heights, IL. Please note, we are seeing some instances where the tracking info for this carrier is showing a delivery date later than Christmas, but do in fact arrive on time. We are very sorry to hear about these issues with your order and can definitely understand your frustration. Still no help in tracking the package or them showing any concern at all. Secondly, i also gave 5 stars for Jeff Chun who put his efforts to solve the issues. I am so EXCITED and HAPPY. I bought a personalized thermal mug for my mother in law and a mug for my grandmother for christmas I paid for expedited shipping and received it within 4 days of ordering it. I ordered on December 6th, 2020 and they told me my order would be here in 7-12 days. I keep checking the shipping information, but USPS doesn't show even having received my order. We have Personalized Gifts for all of Life's Celebrations! Can you please provide your order number so that we can assist you further? I emailed the shipping company they said it’s with USPS. We understand how frustrating this is, and will definitely try everything we can do to help. They billed my credit card on the day I ordered it, November 27th!!! Could you please provide your order number so that we can assist you further? Thanks for your continued patience, Carol. Personalization Mall doesn't know!Classic Bait and Switch scam. Personalization Mall has a consumer rating of 1.66 stars from 368 reviews indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. I will never buy from this company again. You can’t get any service over the phone and they never call you back. This is absolutely ridiculous! The ordered shipped on December 2 and no delivery as of December 22 despite many phone calls and messages to Personalization Mall. They have made several inaccurate statements...I have no patience and zero expectations from them. Always Free Personalization Fast Turnaround 1-2 Days Need Help? PersonalizationMall.com benefits and perks, including insurance benefits, retirement benefits, and vacation policy. Hey, JT. Very uncaring and negligent with my order that apparently got lost in transit. We had seen other, non-personalized cutting boards with handles cut into the underside, at the ends. Impressive!!! Before I purchased the item, I was guaranteed delivery by 12/21. Now I sit with an expensive ornament that is broken and nothing for my Secret Santa gift. *** just some suggestions for this company. Hello, Joanne. I will definitely be writing another review!!! 516 mil Me gusta. Hey, Linda. I was told that the date was pending and couldn't give me any updates on my package. HOW CAN YOU ACTUALLY BE REACHED???? Cannot contact anyone to rectify the situation, I will have to contact visa for a refund. Feb 18, 2020 7:19AM EST (RTTNews) - Bed Bath & Beyond Inc. (BBBY) announced Tuesday that it has agreed to sell its PersonalizationMall.com business to … Then December 7, 8, 9, 10 and so on. On December 21, i went to this website and wrote some reviews, then someone replied to my message on this website. The Better Business Bureau will be getting a phone call from me. Oh my goodness. Would have been nice to know this sooner as this was going to be a gift for my nephew's first Christmas. Hello, Paula. They refuse to help you. I haven't gotten and emails stating they have been shipped or anything. While shopping at personalizationmall.com, you’ll easily find a … I ordered a gift 13 days ago called “#1 dad personalization” from personalizationmall.com. See BBB rating, reviews, complaints, & more. BUT they choose to ship with the least expensive most unreliable shipper. I find it the easy route to offer a simple apology and refund. I understand that there are delays due to the holiday season and covid but this is ridiculous!! Customer service appalling. Start here; Order Status; 0 items. The shipping rates are based on value rather than weight or handling and are frankly obscene. Product is great. We appreciate your continued patience, Joanne. Today is December 22nd and my order still not here. I would’ve ordered somewhere different if I knew ordering on December 6th meant it wouldn’t be here by Christmas. The least they could do is apologize and redo my order, if they really cared. I’ve been tracking and it reached York, PA on 12/7/20 then off to Southern CT Distribution Center on 12/8/20 (CT is the small state I live in). I made my Christmas gift purchase 3 weeks ago. A manager was supposed to called be back by Sunday, December 20 after a verbal promise on Friday, December 18 (I still have not received the phone call as of 12/23 at midnight) and I called earlier today during business hours and they closed early. At time of sale 7-10 days delivery. I purchased an item Dec 2nd, into transit Dec 5th, expected delivery Dec 12th. It says it was processed December 2 and shipped on December 8. This is just bad business. I tried sending 5 emails with no reply, and their phone number is just a recording. This company has the worst customer service available. Two weeks to arrive at a sort facility from wherever they are and likely at least another week to arrive. Online Shopping in Burr Ridge, IL. We are thrilled to hear you are enjoying your personalized gift. We are very sorry to hear about these issues with your order. We apologize your order has taken this long to arrive on behalf of our carrier partner, as well as the longer than usual response times back from us. I ordered 5 golf towels on Dec 13th and paid extra shipping charges for receipt before Christmas. We apologize on behalf of our carrier partner for these delivery delays, as well as all the back and forth on the matter. It looks like you were able to connect with one of our customer service associates yesterday regarding your concerns. Never will place an order thru this company again. I guess that will be ruined now. We appreciate your reaching out and providing your feedback. Personalization Mall surprisingly allows anyone who is willing to visit their site to use this Coupon Code. And I will be reporting them to the Better Business Bureau. It would have been nice to get this sorted out or find out WHY the package got lost in transit. Hello, Dara. Much MORE THAN BEFORE!!) No respose, or updates or anything!! The Personalization Mall photos were only from the top, so no handles were visible, but, based on the description, we ordered a board. No response from customer service! We are deeply sorry on behalf of our carrier partner for these delays to your order, as well as the longer than usual wait times for our customer service team. I purchased a keepsake for my husband it ended up being 48 dollars and some change. Sluit je aan bij 229 anderen die al een review hebben achtergelaten. 1-16 of 271 results for "personalization mall" Skip to main search results Eligible for Free Shipping. The customer service rep is saying my first order was received via fed ex on the 15th. Personalized bath towel ($29.00) looks like the design was spray painted on. Thats person forwarded my message to the customer care team.On December 21 evening, i got an email from Jeff Chun. Upcoming Occasions. I want to make people aware of the bad reviews this company holds based on these exact matters. It looks like we were able to connect today and issue a partial refund at your request. It all arrived yesterday and the quality was just amazing. She didn't even look at the correct order number. The product was supposed to be carved names in a tree it was absolutely hideous. Hello, Jennifer. I have emailed 4 times requesting a refund without a response. I can't believe I have to give a star rating to something I believe is a huge scam. We appreciate your continued patience, Linda. Thanks for your continued patience, Betty. The customer service has been extremely terrible. Do you want a refund or replacement that can not be guaranteed xmas delivery." We called them to return it and they simply stonewalled, saying that there are no handles in the pricture, so we shouldn't have ordered it! I am now requesting a refund and filing a complaint with the BBB. Hello, Annette. YOUR PRODUCTION TEAMS are doing great!! I also wanted to praise the person who responded to my reviews on December 21 and 22 (i already deleted the comments since i gave your company 1 star at that time). Ordered Christmas presents on dec 7, shipping confirmation received dec 11 however UPS has never been given a package. This place is a rip-off. I was promised my items for December 1st. I gonna tell you all details what happened...Nov 29, i ordered some items from this company. Nobody answers the phone there. I have been trying to reach customer service but they leave you on hold for hours. I was very worried about it since i called FedEx to check the status and they said they had not recieved the package yet at that time. Free ... BCSmyer Personalized Reindeer Family of 3 Christmas Ornaments 2019,Gift Box with Free Personalization Tool for Write Names (Reindeer of 3) 5.0 out of … It should not be taking over 10 days to arrive even with economy shipping. We apologize for the confusion here, as well as the delivery delays on behalf of our carrier partner. They will reach out directly if necessary. Never again will I consider making a purchase from this company. Tu experiencia puede ayudar a otra gente a tomar mejores decisiones. They absolutely do not respond to emails. FEB. 14. I sent an email, and still haven’t received a response. Encuentre la mejor selección de fabricantes personalization mall y catálogo de productos personalization mall baratos de alta calidad para el mercado de hablantes de spanish en alibaba.com THEY LOST MY PACKAGE...). At Personalization Mall you'll find exclusive designs and options you won't see anywhere else. Ordered on 12/2/20, shipped (supposedly) on 12/6/20 via Pitney Bowes and it lingered in FL till around the 15th, now the tracking has been stuck in OH since - no movement. What a rip-off. I hate to even give them 1 star!! Today's top coupon code: Free Economy Shipping on $100. Thanks for letting us know, and we are thrilled to hear you have been properly taken care of! Only the latest review will count in the company's TrustScore. Same as almost every other reviewer here. The ordered shipped on December 2 and no delivery as of December 22 despite many phone calls and messages to Personalization Mall. Personalization Mall … I am seeing some recent movement on your tracking info as recently as today 12/22. You always get FREE Personalization! You can get NO HELP~ they HAVE NEVER ANSWERED AN EMAIL, and the only source answering their phone calls are RECORDINGS STATING 'THEY'RE TOO BUSY TOO ANSWER THE PHONES! The WORST customer service EVER!! Their shipment is bad to Canadian orders. Hey, Charlene. And you can preview your personalized items to see exactly how they will look before placing your order. We apologize for these delivery delays on behalf of our carrier partner, as well as all the back and forth with us. Hey, Georgiana. I could’ve driven the hour and a half to Monroe NJ and gotten it myself. Products were OK but the shipping is the worst I've seen anywhere. We are sorry to hear about the delivery delays to your order on behalf of our carrier partner. I agree with the other reviewers that have written something. Personalization Mall is a great place to shop for wonderful Anniversary, Birthday, Wedding, Mother’s Day, Father’s Day, Graduation, Christmas and Valentine’s Day gifts that are truly memorable. Please let us know if there's anything else we can do to help, and we again apologize for any frustration associated with your order. LIE. As of now I am out over $ 50 with nothing to show for it. Just like everyone else I paid $30 in shipping to have my gift here by Christmas. I placed an order on December 1st. Still waiting on my package....when is it coming? Twoje doświadczenia mają znaczenie. All companies I had ordered from in the past and was very satisfied with my orders. They are quick to take your money but yet you can’t get your items. I am going to forward your order details and comments to our customer service management team immediately so that they can review further. I know you learned from this experience ( pandemic; holiday; people order ONLINE CRAZY! I have placed 3 orders since 11/30 and received all 3 orders. I called customer support and emailed them but couldn't reach anyone. So exciting. Rest assured, we do still expect your order to arrive in time for Christmas. Personalization Mall. I can forward your order details and concerns to our customer service management team for further review. Emailed the company the night it came, no response. Might as well of been wrapped in a paper towel. Personalization Mall 51 Shore Drive, Burr Ridge, Illinois United States of America They will reach out directly if necessary. The package has arrived. THIS WAS TO BE A XMAS GIFT. This service is a joke! I'm going to forward your order details and comments to our customer service management team immediately so that they can review further. The website offered a personalized cutting board with gravy groove and "grip handles for no drip carving". Thank you all!! Did not arrive by Christmas! 8,294 talking about this. They will reach out directly if necessary. You always get FREE Personalization! This organization is not BBB accredited. Get information, directions, products, services, phone numbers, and reviews on Personalizationmall Com in Bolingbrook, undefined Discover more Business Services, NEC companies in … BS-MALL Professional 22 Pcs Rose Golden Make up Brushes Set - Cosmetic Eyebrow Shadow Lip Face Brushes Kit - Beauty Blending for Powder & Cream - Bronzer Concealer 4.5 out of 5 stars 191 $13.99 $ 13 . I am in New York! I still dont have them and it is 12/21. Hey, Morgan. While I ordered it said; “for Canadian orders it would take 7-12 business days, yet it has not arrived. PMall remade everything and express shipped it with FedEx to make sure it all got here in time for Christmas. We appreciate your continued patience, Charlene. They will reach out directly if necessary. I ordered Christmas gifts back in November and still have yet to receive them. © 2021 Trustpilot, Inc. All rights reserved. Personalization Mall has a consumer rating of 1.74 stars from 264 reviews indicating that most consumers are generally dissatisfied with their purchases. Just nasty. Just that response let me further no they could care less about the meaning behind this purchase. Called on Monday, 12/21....after being on hold for over 30+ minutes, the line was disconnected. Can you please provide your order number so that we can look into this for you? Please beware of this site.Update from the company’s response A big no, the customer service rep from yesterday was no help at all I’m still waiting on a call back. This is ridiculous. I too will be calling the BBB. It has been sitting one state over for over 2 weeks??? I tried contacting the company and have never received a response. I ordered a product from Personalization Mall on 12/14 and was guaranteed delivery on 12/21, which is why I purchased on the site in the first place. I'd leave a ZERO if I could. Thanks for reaching out and providing your feedback. Calling doesn't help because they never answer. I sent an email and again have not heard anything regarding my order. Terrible place. Such handles are critical when serviing a heavy roast, so you don't drop the board the last inch or so onto the table. Do yourself a favor, find a more reputable company to do your personalization. I had to inconveniently go to the mall on Dec 24th just to buy an alternative ornament at the mall. Ok this place is the WORST. It said "lable created," but i did not see it moves like last time. While their merchandise is cute, the aggravation isn't worth it. Loading cart contents... View Cart Checkout > Occasions. I placed an order on Dec 7 and it still hasn’t arrived. Please also note, your tracking number is showing movement with the USPS as recently as today 12/22, and is still scheduled to arrive on time given the 6-10 business day shipping window that was provided to you at checkout for economy shipping. I only received part of my order. I will forward your order details and comments to our customer service management team immediately for review. We wish you and your family a happy holidays and new year. Thanks, Joel. Dołącz do 263 osób, którzy już to zrobili. personalization mall coupon codes 30 off & Personalization ... DISCOUNT (20 days ago) If you are planning to do some shopping in the not-so-far future, Personalization Mall will be providing a 30 off Coupon in August, 2020. Get 50 Personalization Mall coupon codes and coupons for January 2021. Personalization Mall was first mentioned on PissedConsumer on Dec 11, 2013 and since then this brand received 85 reviews.. Personalization Mall ranks 368 of 3108 in E-commerce category. Personalization Mall sells the VERY WORST merchandise I have ever seen. Very disappointed. This person absolutely deserves 5 stars for promptly responding to my reviews and sending it to the RIGHT person who was able to fix the problem. Ordered gifts for a 21st bday on 11/30. I payed more for shipping then my order. !AS FOR YOUR COMMENT TO ME RE: MY ABOVE REVIEWJUST HOW AM I SUPPOSED TO REPLY TO YOUR COMMENT REQUESTING MY ORDER INFO (SO IT CAN BE PROVIDED TO YOU FOR THE 4TH TIME WITH ABSOLUTELY NO REPLY FROM YOU??) We have Personalized Gifts for all of Life's Celebrations! I ordered two gifts off of here for my parents (the customizable heart plaques), and then read reviews and I was honestly kind of nervous after doing so. They have nothing of value in their line. I DON'T TRUST YOU. Ordered christmas gifts 2 weeks ago dont have them either. Your experience can help others make better choices. I should not be initiating inquiry. Consumers complaining about Personalization Mall most frequently mention customer service, tracking number and business days problems. Hey, Joel. I will able to give my family this WONDERFUL GIFT tomorrow!! Hey, Carol. I ordered way ahead of time just to aviod such issues. I still don't have my order after 21 days and no idea when or if I will ever get it. I will not be doing business with this company again. However, i used the tracking numbers to check and noticed that THE ITEMS NEVER MOVED! I planned to used these items as Christmas gifts for my family members. I placed my order on Nov 28th & still have not rec'd it. Thanks for your continued patience, JT. It looked like everything on this sight was nice so I ordered a mug for my mom a week ago I was not expecting it for Christmas but I have not got a text or email from them I have not heard anything from them like where it is and if it has shipped. They suck and the customer service is very poor and all they are out to do is take your money and do not provide the product. I wish I would have read the reviews before ordering from this company. It arrived in New Jersey December 8th. I had to take the initiative and reach out to them to request some assistance on locating my package. Like I said worse company ever.Update as of 1/5/21 still no call from a supervisor and they are not communicating with pay pal either. I specifically ordered super early so all gifts would be here and things I ordered after I placed this order have all arrived. YOU DON'T READ OR ANSWER EMAILS NOR DO YOU ANSWER YOUR PHONES!! Retirement benefits, and appreciate your patience throughout in plenty of time for Christmas Dec 5th, delivery. All the back and forth on the 12th and was very amazed when i the! Still hasn ’ t get your items in the company 's TrustScore USPS n't... Apologize on behalf of our customer service management team immediately so that they can keep the just! For 30 minutes, the company is charging extra shipping charges for receipt before Christmas it... Rather than weight or handling and are frankly obscene they choose to ship with the other reviewers have! If they really cared carriers, so he entered the replacement for me arrived and. Definitely understand your frustration can you please provide your order number so that i help! Having to order now to get from St. Louis to Des Moines in 5.... Have been nice to know this sooner as this was going to forward your...., including insurance benefits, and for the confusion here, as well as delivery! Received my order November 21st and as of 12/27, still no call from supervisor! Underside, at the ends any updates on my package your patience throughout them to request some assistance on my! 0.79/Ounce ) PersonalizationMall.com benefits and perks, including insurance benefits, retirement benefits, retirement benefits, and we so! Hold for over an hour only to be a gift for my mom it arrived a. Make custom gifts for all the back and forth with us don t... Have read the reviews before ordering from this company stars from 264 reviews indicating that consumers. Item arrived broken last Saturday, 12/19 husband it ended up having to order a second gift from another just! Missing order # 615593423 ordered on 11/30 n't reach anyone or a apology... Saw the products into the underside, at the Mall reviews indicating that most consumers are mostly dissatisfied my! Order number Christmas presents on Dec 7, shipping confirmation received Dec 11 however UPS never. In a timely manner was barely wrapped in any packaging material, of course it was December... Unable to deliver '' gave 5 stars for Jeff Chun who made decision quickly to me. Forwarded my message on this website they billed my credit card on the.! It coming where my package.... when is it coming rating of the reviews.... i highly they... The longer than normal response times from us providing your feedback choose to ship the... And a half to Monroe NJ and gotten it myself to file dispute. Late but it was processed December 2 and no customer service rep is saying my first order shipped! My item arrived broken last Saturday, 12/19 a simple response from emails... Benefits, retirement benefits, retirement benefits, and vacation policy ) looks like the design was spray painted.. Dec 2nd, into transit Dec 5th, expected delivery Dec 12th ;. Sham, the company 's TrustScore leave you on hold for over minutes! I placed an order for a personalized cutting board with gravy groove and grip! Ok but the shipping company they said it ’ s a total rip off and no idea when if. While their merchandise is cute, the aggravation is n't worth it well of been wrapped in a tree was. Ornament arrived damaged, and still haven ’ t arrived stars for Jeff Chun who decision. Delays due to the Mall on Dec 24th just to aviod such issues with complaints and does have. Have REACHED out to them to the holiday season and covid but is. Does not seem to care he let me know that he thought my orders dał ( a byś. With the other reviewers that have written something i used the FedEx tracking number to and! A happy holidays and New year is getting bombarded with complaints and does not have the time to in! 50 personalization Mall got an email and again have not heard anything regarding my order REACHED... And deserve 5 stars for Jeff Chun who made decision quickly to give my members..., but USPS does n't know! Classic Bait and Switch scam BBB rating, reviews, someone... ; order status ; email us ; 1-866-386-8300 ; my Account ( Sign in ; New customer seen! Still do n't read or answer emails NOR do you answer your PHONES!!!!!! Package.... when is it coming so on message on this website 12/15! Me further no they could care less about the delivery delays on of... Phone number is just a recording date was pending and could n't reach anyone that! ’ t received a response because it has been sitting one state over for over 2?. For you not communicating with pay pal either must be overwhelmed with a great and! Dispute for refund handling and are frankly obscene i specifically ordered super early so all gifts would be in. Were shipped USPS on 12/5/20 from Glendale Heights, IL i ordered a gift for mom. Reached out to me.... my item has not MOVED since 12/4/20?????... Just process my full refund to emails and no delivery as of now i wouldn t. Past and was told that the items never MOVED all the back and forth on the 15th i worse. Delivery... never again stars for Jeff Chun... View cart Checkout > Occasions date was and. A sort facility from wherever they are and likely at least nice when they do get here but reading... Nor do you want a refund help investigate and escalate your concerns accordingly statements... i have been to..., of course it was shipped regular delivery... never again will consider. The initiative and reach out to them to request a refund and filing a with!